PxPixel

Tu prévois un voyage à Istanbul ?

Foursquare t'aide à trouver les meilleurs lieux à visiter.

Axis

Axis

Centre commercial
Merkez, Istanbul
Enregistrer 
Partager
5.8/10
4 750
publication d'évaluations
470 Conseils et avis
Filtre :
  • cinéma
  • toits-terrasses
  • teraslar
  • alışveriş merkez
  • merdiven sistem
Connecte-toi pour ajouter un conseil.

Trier par :
  • Populaires
  • Actifs récemment
  • Hakan U.
    Hakan UygunNovembre 20, 2013
    A visité ce lieu plus de 100 fois
    Kitap severler D&R acilmiş haberiniz olsun.okuyom ben yaa
  • Dream İ.
    Dream İstanbulAoût 13, 2016
    A visité ce lieu plus de 10 fois
    hımmm eksiklerinizi tamamlayabileceğiniz küçük bir cep avm 👍
  • Numan Ş.
    Numan ŞakarMars 5
    A visité ce lieu plus de 50 fois
    Keşke şu yürüyen merdivenleri adam gibi yapsalardı
  • Ezgi U.
    Ezgi UnalOctobre 23, 2013
    A visité ce lieu plus de 5 fois
    Hayatımda gördüğüm en saçma sapan yürüyen merdivenleri olan Avm. İnişler çıkışlar o kadar zıt ve anlamsız ki beyni dönüyor insanın😱
  • Emre C.
    Emre CiplakJuin 16, 2013
    Yapmislar ama olmamus, musteri kitlesi ilk kez avm goren masum koylu...
  • Halim D.
    Halim DemirhanJuillet 9, 2013
    çok iş yapmasını istiyorum .basit ve sade kağıthaneye değer katıyorlar .
  • Anıl U.
    Anıl UlusJuin 6, 2013
    AVM kıtlığı çeken ülkeme bir AVM'de Kağıthane'den!!!
  • Tuğşad Y.
    Tuğşad YanıkMai 17, 2014
    dönme dolap tarzinda tasarlanmış bi otopark yolu var. yürüyen merdivenler desen ayrı bi facia
  • Serkan S.
    Serkan SavaşAoût 15, 2014
    Mustafa ceceli konseri eşliğinde :))
  • Abdullah A.
    Abdullah A.Août 18, 2014
    A visité ce lieu plus de 10 fois
    Avm havası olmayan bir yer. İş hanı gibi..
  • Ali Osman S.
    Ali Osman SARITAŞSeptembre 21, 2013
    Mimarisi güzel :)
  • Gamze S.
    Gamze SahinAoût 19, 2016
    küçük, az mağazalı, sadece e bebek güzel, yeri ters, otoparkı kullanışlı o kadar.
  • Yuşa K.
    Yuşa KılıçJanvier 17, 2015
    Teras çok güzel :)
  • CenkSenyurt
    CenkSenyurtJuillet 31, 2013
    Elektrikleri kesilenn tek AVM.
  • Murat U.
    Murat UludağJuin 29, 2014
    A visité ce lieu plus de 5 fois
    Terasta kahvaltı güzel
  • Ali Emre L.
    Ali Emre LafçıJuin 6, 2013
    Saçma bir avm :) cuma pazarından bi tık önde:)
  • Ramazan K.
    Ramazan KüçükogluAoût 29, 2015
    Kastamanulu ilk ben gelmisimdir belki buraya:)
  • #$Emrahzn ..
    #$Emrahzn ..Juillet 13, 2014
    Kadıköy gibi olamaZ küçük biyer güzel ama idare eder; )
  • Numan Ş.
    Numan ŞakarAvril 18, 2017
    A visité ce lieu plus de 50 fois
    Herkesin gelmesini tavsiye ederim
  • Berkin Ç.
    Berkin ÇalıAvril 5, 2017
    A visité ce lieu plus de 25 fois
    Ortamı güzel olan küçük avm😉👍
  • Elif D.
    Elif DenizJanvier 19, 2014
    A visité ce lieu plus de 25 fois
    Tualetlerin yaninda asansor ilginc
  • Ahmet Ü.
    Ahmet ÜzJuillet 16, 2013
    Güzel olmuş
  • İlker Y.
    İlker YanarNovembre 21, 2013
    A visité ce lieu plus de 10 fois
    Abi terası çoook iyi yaa :))
  • Emine S.
    Emine SalturkSeptembre 7, 2015
    Yemek yenecek tek yer Big Mammas
  • Hamıd H.
    Hamıd HamitMai 6, 2014
    Coffee cafe güzel
  • Aziz U.
    Aziz UrayJanvier 23, 2016
    A visité ce lieu plus de 10 fois
    Apacilerin toplanma yeri axis. Kardesim bile gidiyor ;))
  • Özgür A.
    Özgür AvcuMai 22, 2013
    A visité ce lieu plus de 10 fois
    Zaten ilerlemeyen trafiğe Bauhaus ve Axis trafiği de eklenince ne olacak çok merak ediyorum.
  • A H M E T
    A H M E TMars 2, 2014
    Cok sadee bir alisvweis merkezi
  • abdurrahim s.
    abdurrahim serçeciNovembre 24, 2015
    Alışveriş, yemek, spor
  • Kenan K.
    Kenan KöniJuin 19, 2013
    A visité ce lieu plus de 5 fois
    mimari guzel
  • .
    .Août 18, 2013
    A visité ce lieu plus de 100 fois
    İçinde ıslık çalindiğina şahit olduğum tek AVM...
  • Zehra Y.
    Zehra YavuzOctobre 8, 2013
    Burda alisveris bir baska ;)
  • Ozdmrhlya🙏🙏
    Ozdmrhlya🙏🙏Mars 22, 2016
    İndirimleri kaçırmayın derim 😆
  • Kardelen Ç.
    Kardelen ÇiçekJuillet 17, 2015
    Çok iç içe,boğuyor insanı ve kalabalık
  • Muhammet d.
    Muhammet dlbsJuillet 2, 2014
    Burasi harika dostm :)
  • Ali K.
    Ali KınıkoğluJuin 6, 2013
    A visité ce lieu plus de 5 fois
    Her yere avm furyasına devam sıra Taksim'de
  • Hasip ö.
    Hasip özbudunMai 29, 2015
    hemen yan taraftayım kahveye beklerim.
  • Reyhan T.
    Reyhan TülüOctobre 20, 2013
    otopark biraz daha büyük olaydı iyiydi.Millet manyak gibi avm ye geliyor.Park yeri cok sıkıntı.
  • TİMUR Ö.
    TİMUR ÖRERNovembre 5, 2015
    Konser solonları süper olmuş.
  • Gülsüm Ç.
    Gülsüm ÇelikJuillet 7, 2013
    Daha çok eskiği var.. Ama bu çevreye gerekliydi..
  • Jacop's
    Jacop'sMai 24, 2014
    A visité ce lieu plus de 100 fois
    GreenSalads ve mado hariç gidilmez..Avm diil kıraathane gibi resmen ☺️
  • MM S.
    MM SSNovembre 4, 2014
    Konum olarak Ulaşımı kolay, içerde mediamarkt var. Fazla mağaza yok. Yani işte
  • Tolga D.
    Tolga DemirciDécembre 27, 2013
    Nezih bir yer
  • Cansu
    CansuJuillet 2, 2013
    güzel bir avm
  • ERDEM
    ERDEMOctobre 5, 2013
    A visité ce lieu plus de 5 fois
    Önceden sokakta geziyodunuz avm size çok bile :))
  • Ahmet Burak S.
    Ahmet Burak SEVİMMars 6, 2014
    Haliç Üniversitesinin yedek kantini
  • Ne₩zat S.
    Ne₩zat SaatciNovembre 8, 2013
    Kucuk ama guzel avm
  • Ali T.
    Ali TombulAoût 30, 2013
    terasa gelip bi çay için pöfür pöfür esiyo :)
  • Esra G.
    Esra GürçamDécembre 22, 2013
    A visité ce lieu plus de 5 fois
    Krolar olmasa birazda büyük olsa tamam ;)
  • Sinem Ç.
    Tuvalette 'kadin' kelimesini kullanmaktan utanmayan avm!!
5 023 Photos

Recherches connexes

  • axis istanbul
  • axis istanbul photos
  • axis istanbul location
  • axis istanbul address
  • axis istanbul
  • axis istanbul
  • axis alisveris merkezi istanbul
  • axis alışveriş merkezi istanbul
  • axis avm istanbul
  • axis avm t-sport istanbul
  • axis avm tsport istanbul
  • axis avva istanbul
  • axiss istanbul
  • axi̇s avm istanbul
  • axsis istanbul
  • axis merkez istanbul

Foursquare © 2018  Lovingly made in NYC, SF & Chicago